Wij doen er alles aan om uw aankoop zo snel en veilig mogelijk op bestemming te laten komen. Als logistieke partner hebben we gekozen voor BPOST. Hieronder vindt u informatie met betrekking tot verzending van pakjes. Conform de wetgeving voor webshop en consumenten, is er uiteraard ook een procedure voor retourzending van aangekochte goederen.
Verzending via BPOST |
Om onze klanten de beste service en winkelervaring te bezorgen, leveren wij uw bestelling gratis aan huis. De klant betaald dus niks voor verzending ongeacht het aankoop bedrag. De meeste van onze producten kunnen als brievenbus zenden verzonden worden met postzegel. Sommige producten zijn wat groter en worden als een parcel verzonden.
Retourzending |
Bent u niet tevreden over uw aankoop of werkt het niet naar behoren? Dan kan u deze bestelling binnen de 14dagen na ontvangst retourneren. Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, wordt dit verwerkt door ons. Als de goederen in goede staat geretourneerd worden of ingeval van een defect, wordt het aankoopbedrag binnen de 14dagen terugbetaald aan u.
- De kosten voor de retourzending is ten laste voor de klant.
- Wij kunnen voor u ook een retourzending met label creëren, aan 5,5 EUR incl. btw.
Retourzending worden enkel ontvankelijk verklaard, nadat deze aan ons gemeld wordt door onderstaand formulier ingevuld ter versturen naar onze klantenservice.